Jedním z nejžádanějších suvenýrů z Japonska je čokoládová tyčinka Kit Kat. Červenou klasiku dobře známe i z regálů našich supermarketů, nicméně Japonci nabízejí o poznání víc. Nejde jen o bílou či hořkou verzi lahodné čokoládové polevy. Turisti objevují podstatně originálnější příchutě, které firma Nestlé produkuje speciálně pro japonský trh.

Nejen sladkosti, ale i jiné japonské potraviny velmi často sledují sezónní trendy. A proto se uvádějí limitované edice známých výrobků s příchutí švestky, sakury či melounu. Kit Kat není výjimkou. Návštěvníci země vycházejícího slunce nejvíce vyhledávají právě sakuru anebo různé druhy zeleného čaje. Pro odvážnější je lákadlem příchuť japonského saké. A ano, opravdu je v něm cítit alkohol.

V Japonsku už existuje více jak 300 různých druhů Kit Katu a stále se vyvíjejí nové. Některé chutě by se asi jen těžko prosazovaly v zahraničí, ale mohou zaujmout alespoň zvědavé cizince. Zkusíte například příchuť sirupu proti kašli nebo palačinek. A co takhle příchuť okonomiyaki?

Kit Kat je na trhu už 45 let a při této příležitosti se firma Nestlé rozhodla uspořádat průzkum, o kterou příchuť by měli spotřebitelé zájem v zahraničí. Můžete přispět vlastním nápadem na nový produkt, anebo si vybrat z již navržených příchutí.

Hlasovat můžete na následujícím odkazu: